Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2016

Πρώτη μέρα στο σχολείο !!!
Καλή σχολική χρονιά.



 Τριθέσιο Δημοτικό Σχολείο Κωσταραζίου .Εδώ πρώτη και δευτέρα τάξη μαζί !!! 
Βαίτσα Δόλλα Αθανάσιος Δόλλας, Δημήτριος Δόλλας Ζήσης ΤζηκαλάγιαςΤάκης Συκόπουλος Πάτερ Δημήτριος,Τάσος ΧάτσιοςΑγγελος ΒλάχοςΤασούλα Μπρανίτσα-ΤσιτσήΤασούλα Τομοπούλου-Γάβρου,Ολγα ΤόλιουΕυλαμπία Γκόσδα-ΚρικέληΜατούλα ΠαπαθανασίουTασούλα Χάτσιου-Κοσκινάρη,Ελευθερία ΞενάκηΧρυσούλα Βλαχοπούλου- Γάβρου και Ματούλα Τομοπούλου-Λάιου

— Εδώ θα μάθεις γράμματα, είπε, να γίνεις άνθρωπος· κάμε το σταυρό σου.
O δάσκαλος πρόβαλε στο κατώφλι· κρατούσε μια μακριά βίτσα και μου φάνηκε άγριος, με μεγάλα δόντια, και κάρφωσα τα μάτια μου στην κορφή του κεφαλιού του να δω αν έχει κέρατα· μα δεν είδα, γιατί φορούσε καπέλο.
— Ετούτος είναι ο γιος μου, του ’πε ο πατέρας μου.
Ξέμπλεξε το χέρι μου από τη φούχτα του και με παρέδωκε στο δάσκαλο.
— Το κρέας δικό σου, του ’πε, τα κόκαλα δικά μου· μην τον λυπάσαι, δέρνε τον, κάμε τον άνθρωπο.
— Έγνοια σου, καπετάν Μιχάλη· έχω εδώ το εργαλείο που κάνει τους ανθρώπους, είπε ο δάσκαλος κι έδειξε τη βίτσα…
ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ ( Αναφορά στον Γκρέκο)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου